بهترین گزینه برای هدیه تولد کودک

اگر شما هم قصد دارید تا از میان انبوهی از اسباب‌بازی‌ها، یک هدیه خاص و در عین حال کاربردی برای کودکتان تهیه کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله از ویداوین قصد داریم تا شما را با بهترین و مناسب‌ترین کادوها برای بچه‌ها در سنین مختلف آشنا کنیم.

هدیه تولد کودک، از اسباب‌بازی‌های آموزشی تا اسباب‌بازی‌های حرکتی

مناسبت‌های مختلف مانند روز تولد بهترین فرصت هستند تا به کودکان خود هدیه بدهید. انتخاب یک کادوی مناسب برای کودکان کار بسیار سختی است. تنوع اسباب‌بازی‌ها از یک طرف و سلیقه متفاوت کودکان از طرفی دیگر باعث می‌شود تا انتخاب هدیه تولد کودکان کار چندان ساده‌ای نباشد.

برای خرید هدیه تولد کودک فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد. سن کودک، علایق کودک، دختر و پسر بودن و… از جمله مواردی هستند که باید در خرید هدیه تولد برای کودکان به آنها توجه کنید. چرا که عدم توجه به این موارد می‌تواند تاثیرات منفی بر روی افکار و روحیات کودکان بگذارد. فرقی نمی‌کند که هدیه خریداری شده ارزان‌قیمت و یا گران‌قیمت باشد. کادوی تولد باید طوری باشد که کودک از دیدن آن شگفت‌زده شود.

جغجغه و حلقه‌های رنگی سبک مناسب کادو تولد برای کودک زیر ۱ سال

یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها برای کودک یک ساله، جغجغه است. جغجغه‌ها به دلیل تنوع رنگ و صدایی که در می‌آورند در ایجاد هیجان و آرام کردن کودکان استفاده می‌شوند. خوبی این هدیه این است که شما می‌توانید هم از آن به عنوان کادو برای بچه یک ساله پسر استفاده کنید و هم کادو برای بچه یک ساله دختر.

بازی‌های میله و مهره برای کودکان یک ساله

اگر دغدغه خرید هدیه تولد برای بچه یک ساله را دارید، پیشنهاد ما به شما اسباب‌بازی‌هایی است که در هم فرو می‌روند. کودکان زیر سه سال درک درستی از کوچکی و بزرگی اجسام ندارند؛ بنابراین با خرید این نوع اسباب‌بازی‌ها به آنها کمک می‌کنید تا به درک درستی از اشیای محیط پیرامون خود برسند. جنبه سرگرمی این نوع از اسباب‌بازی‌ها بسیار زیاد است و می‌تواند بهترین هدیه تولد کودک برای بچه‌های زیر سه سال باشد.

لباس برای نوزادان و کودکان هدیه برای کودکان

اگر از سن کودک و سایزش آگاه هستید شاید بشود گفت بهترین هدیه برای کودکی در این سن لباس است. پس حتما لباس را هم در لیست کادو تولد برای دختر ۱ ساله و پسر ۱ ساله در نظر بگیرید.

عروسک، هدیه‌ای محبوب برای دختر بچه‌ها

خرید عروسک همیشه انتخاب اول کادو تولد برای دختر بچه است. دختر بچه‌ها علاقه خاصی به عروسک دارند؛ حتی در صورتی‌که که چندین عروسک داشته باشند، خرید یک عروسک جدید می‌تواند همچنان برای آنها تازگی داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید عروسک برای کودکتان را دارید، ابتدا باید سن او را در نظر بگیرید.

اغلب کودکان دوست دارند تا عروسک‌های شخصیت‌های محبوب کارتونی را داشته باشند. بنابراین برای هدیه تولد کودک باید شخصت‌های کارتونی محبوب در میان دختر بچه‌ها را بشناسید. اسب‌های تک شاخ پونی، السا درسا، لاک‌پشت خندان و… از جمله عروسک‌هایی به شمار می‌آیند که اکثر دختر بچه‌ها عاشق بازی کردن با آنها هستند.

اسباب‌بازی‌های موزیکال، کادویی جذاب برای کودکان زیر سه سال

بهترین هدیه تولد کودک یک ساله خرید اسباب‌بازی‌های آموزشی موزیکال است. شنیدن موسیقی جذابیت بالایی برای کودکان زیر سه سال دارد. علاوه بر این موسیقی تاثیر بالایی در تقویت هوش کودکان نیز دارد. اگر به دنبال خرید هدیه تولد کودک برای بچه‌های 1 تا 3 سال هستید، شاید این هدیه انتخاب خوبی برای آنها باشد.

اسباب‌بازی‌های موزیکال دکمه‌های متفاوتی دارند و برای آشنایی کودکان با صداهای حیوانات بسیار مناسب هستند. کودک شما بعد از مدتی به صورت هوشمندانه دکمه‌های اسباب‌بازی را به صدا در می‌آورد؛ بنابراین شما می‌توانید با کمی دقت، حیوان مورد علاقه کودک خود را شناسایی کنید.

 

نظرات 0 در انتظار بررسی 0 تایید شده

آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد ماند.